“Agama Suruh Kahwin Cepat, Bukan Bermaksiat Empat Tahun” – Puteri Sarah

Kisah perkahwinan Puteri Sarah Liyana dan Syamsul Yusof sudah diketahui sedang bergolak.

Semua pun dah sedia maklum bahawa wujudnya orang ketiga dalam hubungan suami isteri ini iaitu dengan kehadiran wanita bernama Ira Kazar, anak kepada pelakon Kazar.

Kes ini menjadi bualan setelah Puteri Sarah mendedahkan hal berkenaan, dan secara terbuka memetik nama Ira Kazar.

Puteri Sarah juga telah mengambil tindakan undang-undang ke atas Ira dan membawa kes ini ke mahkamah.

Kisah yang melanda Puteri Sarah dan Syamsul ini memang mendpaat tumpuan ramai. Rata-rata ada mempunyai pendapat masing-masing tentang isu ini.

Sungguhpun ramai yang menyebelahi Puteri Sarah, tetapi masih ada yang menyokong Syamsul Yusof dengan memberi alasan lelaki boleh berkahwin lebih dari seorang isteri.

Ada komen mengatakan bahawa pengarah filem Mat Kilau itu mampu untuk mempunyai isteri lain, dan sepatutnya hal itu tak patut orang lain kacau.

Akan tetapi, terdapat 1 komen yang ditulis di laman instagram membuatkan Puteri Sarah sendiri tampil untuk membidas komen berkenaan.

Dari laman media sosial Xtra, ada komen dari pengguna bernama keropokpisang yang memberi pendapat Syamsul seorang yang mampu.

“Syamsul tu mampu nak kahwin lagi, jadi kahwin je lah. Tak payah sibuk. Puteri Sarah pun kena terima je la. Agama dah izinkan.”

Akhirnya isteri Syamsul Yusof, Puteri Sarah Liyana dilihat memberi komen balas.

“Kepada keropokpisang, agama kita ni suruh kahwin cepat, bukannya kena bermaksiat selama 4 tahun. Ada beza tentang itu.” Tulis Puteri Sarah.

Semalam, Puteri Sarah juga dilihat meluangkan masa dengan ibu mertuanya iaitu ibu kepada Syamsul Yusof, Datin Patimah.

Datin Patimah dilihat menegaskan bahawa Puteri Sarah Liyana masih isteri kepada Syamsul Yusof.

Dilihat di InstaStory milik Puteri Sarah, pelakon ini dilihat ada membuat urusan di Jabatan Agama Negeri Selangor, selain sedang busy dengan kerjanya, berlakon dalam sebuah drama.

Leave a Comment

Share Artikel Ini